Tuesday, August 13, 2013

Meteor Shower dan Crush.

Assalamualaikum dan hai ~

Di-wara-wara kan, 12.8.2013 tadi meteor shower. Aku dok tengok langit kejap tadi. Agak agak dalam pukul 11.15-11.30pm. Ye,aku tahu,time tu mungkin belum ada meteor yang turun. Dan aku masuk rumah pukul 11.30pm(rasanya). Tengok meteor pun antara benda yang tergolong dalam bucketlist aku. Mungkin belum tiba masa aku untuk tengok meteor melintas ni. Masa aku menaip ni,(2.05am) hujan mula turun renyai dan angin kuat. Bagi aku memang takde harapan nak tengok. 

art, clouds, cute, dress, fashion

Inilah gambar yang aku berkenan di hati untuk tunjuk kat korang meteor tu. Lawa kan ? Jangan risau. Kau google je gambar meteor. Banyak je yang lawa lawa. 

Tadi terjumpa crush.  Lepas sikit rindu. Kekadang penat jugak tunggu dia perasan benda yang sama cemana aku rasa ke dia. Aku harap dia cepat bertemu jodoh. Takdelah aku tertunggu-tunggu cemni. 


P/S : Post jiwang harini. :)

No comments: