Tuesday, March 13, 2012

Its Thalula Bukan Takutlah

Assalamualaikum

Entry kedua aku hari ni. Rasa macam suke pulak aku menaip ni. Padahal homework aku haroomm tak siap lagi. Cis,boleh pulak tertaip. Abaikan =..=

Aku ada satu rahsia nak kongsi ni. Tapi korang yang baca ni kena senyap senyap tau. Jangan bagi tau orang lain. Nanti kalau korang bagi tau orang lain nanti aku nangis nanti,banjir pulak rumah aku. Pastu aku nak dok mana weh ! Mana ada penempatan banjir semata mata untuk aku sorang. Lainlah kalau kau bagi aku duduk rumah kau lepas tu aku buat rumah kau macam rumah aku. 

Thalula ? Sape Thalula ni. Korang nak tahu ? Pergi Google sendiri. Malas aku nak cerita. Ehh ? Hahaha. Yela,aku akan bongkarkan identiti Makcik Miss Thalula ni. Kehkehkeh. Kejam tak aku gelak ? >,<''

Nama betul si Thalula ni Nur Tharwa' Mokhtar. Comelkan nama dia. Seriyesly,memang aku nak cakap kat kau Tharwa,tapi aku segan. Nanti tak pasal pasal kau kata aku jeleskann ? Dia ni kawan aku sejak sekolah rendah lagi. Tapi kitorang rapat kat sekolah agama sesi petang je. Aku gan dia sekolah kebangsaan lain lain. Pastu kitorang masuk sekolah menengah yang sama. Tapi tak lama lepas tu,Tharwa pindah sekolah lain. Ikot mak dia pindah. Mak dia cikgu. So,senanglah mak gan anak belajar dan mengajar satu sekolah yang sama.

Kalau korang dah kenal Tharwa ni camna orang dia. Mesti korang pon boleh sekepala dengan dia. Tharwa ni,muka je suci. Perangai dia,lebih kurang perangai aku je. Jom usha gambar Tharwa. 

See,muka suci je kan ? 

Bila Tharwa dah gila. Tengok apa dia buat

Dia dengan adik dia. Adik dia pun lebih kurang dia.

Gambar terbaru dia upload kat Facebook
Gambar pakwe dia. Katanya. Yelah,aku doakan kau dapat
couple gan dia. Amin !
Tulah dia. Kawan aku. Rasanya lama aku tak buat entry pasal kawan kawan aku. Rindu pulak kat kawan kawan aku yang dah pindah sekolah. Tah bila lah dapat reunion balik. Eh,aku tersebaklah..Sebelum aku nak pergi nagis dalam baldi jap,aku nak mintak maaf kat Tharwa sebab aku ambik gambar dia pastu letak copyright nama aku. Sorry beb.! Friendship never end. 




@Dah ada iklan Nuffnang. Dah tu korang tak reti reti lagi nak klik ?








= D

No comments: