Tuesday, March 20, 2012

Dah Siap

Assalamualaikum.

Hari ni aku happy campur penat. Penat sebab aku tolong cikgu buat jawapan tatabahasa dan merayau satu sekolah. Oh,hari ni aku tak belajar pun kat sekolah sebab cikgu semua sibuk dengan MSSM. Bahgia aku kann. Lepas tu,aku happy sebab aku dah hantar folio sivik. Tahu tak,antara banyak banyak folio kawan kawan aku,aku rasa macam folio aku paling simple dan tak banyak isi. Adeh,tetiba pulak rasa risau ni. Rasa macam nak je pergi ceroboh masuk bilik guru malam ni,amek balik folio tu. 

Dahlah. Takde mud nak update panjang panjang. Mud aku dah lari ikut folio sivik. Agak agak cikgu Sadiq kecewa tak dengan folio aku ? 





@SPM. Akulah mangsanya tahun depan. 







= D

2 comments:

sis92 said...

hai hai hai..

dulu kan sis dpt cikgu sivik yg tk best..boleh dia reject kitorang punya folio , hampeh..walhal tk lengkap sikit je pun..dn paling penting subjek sivik je punnnnn ^^

Syuhada Sharif said...

mesti cikgu tu jenis yg nk everything perfect kan ?