Thursday, February 9, 2012

Rentas Desa

Assalamualaikum

Beberapa hari ni aku tak update belog sebab kekangan masa...Lagi lagi abang aku guna laptop aku..Memang aku tak dapat buat daily updatelah..Aku hanya update kalau ada masa free je....But,aku akan cuba jugak update hari hari kalau sempat hokeeyy !

Semalam,bertarikh 8 Febuari 2012,telah berlaku acara merentas desa..Howeeehhh ! Sangat penat..Dahlah buat waktu tengah hari sampai ke petang...Rasa tak puas hati gila sebab buat event ni waktu tengah hari...Dengan panas lagi...Jauh dia lagi...Ada jugaklah dalam 5 kilometer aku berjalan pusing kampung semalam..Time rentas desa ni lah dapat have fun dengan kawan kawan tahap maksimum..Memang best gila...

Dalam kepenatan merentas desa tu boleh lagi dok usha usha cikgu Interim yang dikatakan sombong..Akhirnya salam kitaorang dijawab..Orang yang paling happy ialah Radziah...Sebab sebelum ni dialah orang yang paling selalu bagi salam kat cikgu tu,tapi cikgu tu tak jawab...

Penat punya pasal,homework semalam aku tak siapkan lagi...Ni aku nak pegi siapkan...Babaii !





@cikgu Botak tak lari sekali....tak adil ! nak mogok masa kelas dia nanti..hahaha





= D


No comments: