Sunday, February 26, 2012

Meniti Hari Hari Terakhir

Assalamualaikum

Hari ni sepatutnya buat Wordless Sunday,tapi sekarang agak agak rajin nak menaip secara maksima... Sebab dah lama tak tulis blog,hampir hampir seminggu jugak... Alhamdulilah,test pertama aku dah selesai dan ada kertas yang akuu dah dapat markah...Walaupun keputusan aku tak seberapa..

Kalau korang masih ingat lagi,aku ada cerita pasal cikgu Interim yang mengajar aku.. Kalau tak ingat,baca entry INI...Kalau korang nak tahu,Cikgu Sadiq dah nak bersara,ehh,bukan,nak habis tempoh mengajar...Habis bulan tiga nanti dia dah tak mengajar kat sekolah aku lagi..Dia akan dapat posting sebenar kat tempat lain.. Tapi aku berharap sangat kalau boleh dia takpayah dapat posting kat tempat lain... Biarlah dia berposting kat sekolah aku je.. Antara sebabnya : 

1.Sekolah aku tak ramai cikgu sains/biologi/kimia/fizik..Dia ada degree dalam subjek ni..
2.Sebab ramai budak perempuan sekolah aku crush kat dia
3.Sebab dia pelawak dalam tegas
4.Dia banyak input untuk kongsi dengan student dia
5.Dia asal Melaka kot..Berkhidmat untuk negeri bandar teknologi hijaulahh...

Tu antara sebab sebabnya...Lagipun kitaorang macam dah start nak serasi dengan cikgu Sadiq..Tak bestlah kalau bila dah serasi tiba tiba nak berpisah..Kann,macam koranglah,baru berkapel,tetiba nak putus..Ehh ? Macam takde kena mengena jee..okbai !






@esok ada kelas sivik dengan cikgu Sadiq :)





= D


No comments: