Friday, February 17, 2012

Kecewa Dengan Diri Sendiri

Assalamualaikum


Tengok tajuk,tengok gambar je mesti korang dah tahu ape aku nak ceritakan kan ? Pagi tadi aku rasa down gila bila aku kecewakan sorang kawan aku...Masa tu baru lepas baca Yasin dekat dataran..Lepas tu kawan aku yang sorang ni sakit perut..Dia mintak aku teman dia pergi toilet..Tapi masa tu baru lepas baca doa Yasin..Lagi satu,mana boleh pelajar bukan pengawas pergi toilet tanpa ada pengawas...Aku macam teragak nak pergi..Kalau kena tahan nanti tak pasal pasal aku dengan kawan aku tu kena tuduh ponteng baca Yasin..Masa nak keluar dataran tu,kawan aku macam merajuk sikit..Aku rasa bersalah sangat...

Lepas tu,masa kelas matematik tadi,aku salah bagi jawapan dekat cikgu..Rasa macam aku ni bengap sangat..Soalan yang senang macam tu pun aku tak dapat jawab...








@Exam mode...Kena study..









= D


No comments: