Monday, February 6, 2012

Faker Jahat

Assalamualaikum

Hari ni hari Isnin..tapi aku tak sekolah..sebab aku malas. dusshh ! Takdelah,sebagai penduduk negeri Melaka yang bertuah ni,aku cuti sempena Maulidur Rasul..


Aku rasa korang dah boleh agak apa yang aku nak tulis hari ni...Pasal FAKERZ..Yup,faker yang sangat tak malu mencuri gambar atau butiran diri seseorang lepas tu mengaku gambar atau details tu hak milik dia..Biasanya faker ni terdiri daripada golongan yang nak publisiti murahan secara cepat..Sah takde keje dok mencilok gambar orang..Lepas tu letak dalam FB sendiri..Orang orang yang komen tu pulak macam lembu yang dicucuk hidung pun komen gambar tu...Ramai je blogger yang selalu jadik mangsa fakerz yang tak bertanggungjawab...Artis lagi lah...Contoh ni aku amek dari salah seorang blogger terkenal yang telah difake..




See...Faker tu amat tak sedar diri mengaku anak dato yang ada banyak projek..Tak pelik ke,bila anak dato tak paham maksud ORANG BERADA..Kalau anak dato mesti belajar tinggi tinggi dan pandai dalam istilah istilah untuk orang kaya... Jom tengok ni pulak...


Oh,nama faker ni Aizat Fahmie...Umur baru 18 tahun...Padahal blogger yang dia fake kan ni dah 24 tahun...sangat awesome faker sekor ni...Jangan sampai blogger blogger yang selalu kena fake ni ambik tindakan pada fakers fakers ni...So,fakers out there,beware ok ?


okbai !



@exam mode tetibe..adoii !





= D


2 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

faker byk sgt skunk..

Syuhada Sharif said...

tu lah pasal . sampaikan tak kenal mana satu fb original gan fake