Thursday, February 2, 2012

Cikgu Lelaki Bujang Memang Jenis Berlagak Ke ?

Assalamualaikum..

ehh,dah masuk Febuarilah....20 Febuari 2012 ni nanti aku ada test...dan yang bestnya,aku still belum nak faham semua subjek..adehh..macam mana nak test ni...

kebiasaannya cikgu lelaki bujang ni adalah cikgu yang baru dapat posting atau cikgu praktikal...last week..acctually,past three weeks ada dalam tiga ke lima orang cikgu Interim yang masuk kat sekolah aku..dan ada jugak cikgu tetap memandangkan sekolah aku ramai cikgu yang berpindah dan retired..dan one of them yang mengajar aku..nama dia Muhammad Sadiq bin Hj Manaf...hambekk kau..nama penuh lagi aku bagi..dia hensem tapi Ayun kata dia ni berlagak sikit...dan dia ada sense of humors...dia ni ada Degree In Education (Science) with Honours...tapi dia ajar aku sivik sebab aku takde subjek sains..aku cuma ada subjek biologi je..





tapi bukan nak cerita sangat pasal cikgu Sadiq..tapi pasal sorang lagi cikgu Interim ni...kawan kawan aku cakap cikgu laki yang sorang ni punyalah sombong gila...dah tu garang pulak..tapi lumrahlah kan kalau cikgu garang..tapi aku tak pastilah sebab aku sendiri belum pernah terserempak apatah lagi bagi salam kat cikgu tu...kalau just ternampak dia dari jauh tu adalah...nama dia pun aku tak tahu..aku panggil dia Cikgu Rambut Tinggi sebab rambut dia pacak dan nampak macam panjang..

so,memang semua cikgu lelaki bujang berlagak ? sebab diaorang rasa diaorang tu terlampau macho nak jadik cikgu ? ohhh ! no no no..tak semua macam tu..ada jugak cikgu lelaki BUJANG yang friendly...contohnya macam cikgu pratikal last year kat POST NI...






@ohye,cikgu Sadiq takde FB..so takpayah carik carik FB dia ...
@terjumpa blog cikgu UPSI yang pernah buat aktiviti kat sekolah rendah>> LINK
@pengunaan 'SAYA' ditukar kepada 'AKU' lebih santai dan mengurangkan rasa janggal
@penulisan bermula dari sebelah kanan,bukan lagi kiri menjimatkan ruang








= D









1 comment:

Anonymous said...

amboi dalam diam kau yun :P