Monday, December 5, 2011

Kipas Susah Mati Supernatural

Assalamualaikum

haaa..
sapa puasa hari ni ? angkat tangan..
bagus bagus..

sapa kat sini pernah tengok Supernatural ? 

Sam,you're very cute !

hari ni nak cerita pasal kipas susah mati Supernatural..
oh ya..
bukan kipas angin yang susah nak mati..
jauh sekali kipas angin milik Sam atau Dean yang susah nak mati..

kipas susah mati ni ialah die hard fan..

Fara Fiora

ini ialah salah seorang daripada kipas susah mati Supernatural..
kenalkan siapa ? 

meh sini sapa yang tak pernah tengok Supernatural..
saya bagi sinopsis sikit..


Jensen Ackles and Jared Padalecki as Dean and Sam Winchester, two brothers who travel the country looking for their missing father and battling evil spirits along the way. Sam Winchester is a college student bound for law school, determined to escape his family's past - unlike his older brother, Dean.
Ever since they were little their father has been consumed with an obsession to find the evil forces that murdered his beloved wife, and recruited his two young sons to help them. They have grown up as hunters of the supernatural.


ok dah..
sapa yang tengok cerita ni,teruskan menonton..
kepada siapa yang tak tengok..
you must watch it !
rugi sapa yang tak tengok..
lagi lagi ada si kacak Sam tu...











@dulu tak minat cerita Merlin,tapi sekarang dah ter'addict'







= D




3 comments:

Nalisa Rashid said...
This comment has been removed by the author.
Fara Atika said...

owh~ hard fan eah.. tajuk nak pelik mengelak jer (tajuk mu lawook la).. ahaha.. btw, ape motip adah ckp macm nie..
"@dulu tak minat cerita Merlin,tapi sekarang dah ter'addict'"

n.. aku dah baik dari penyakit gile game.. so, skarg aku nk bloging balik..

Syuhada Sharif said...

@Fara : : dulu aku tak minat merlinlah.tp sekarang dh TERsuka pulak :D