Tuesday, December 6, 2011

Gula Gula VS Fisherman's Friend

Assalamualaikum..

uhukk uhukk..
sape yang tengah batuk sekarang ?
musim batuk agaknya sekarang ni..
saya pun tengah batuk..
tak selesa tekak dibuatnya..

semalam pegi shopping..
lama tak keluar rumah sebab cuti
dah setahun lebih..
*tipu*

so,sebab batuk yang tak pernah nak menghilang..
kegatalan tekak tahap cipan punye..
*baik punnyeee*
ayah pon mengesyorkan untuk beli FISHERMAN'S FRIEND..




tu dia..
saya beli perisa lemon..
sebab saya suka perisa lemon..
kalau yang lain tu,kurang sikit..
nak nak yang original..memang tak layan..

dulu selalu cilok pak teh saya punya lozeng ni..
tapi sekarang dia pon dah jarang batuk,
so,dia jarang beli dah..

yang sebelah tu gula gula yang saya beli 
untuk anak buah saya..
tapi akak mereka ni dah makan 2 bijik..
kehkehkeh..

kalau korang pon batuk batuk ke,sakit tekak ke,
selsema pun,boleh je makan FISHERMAN'S FRIEND ni..
beli perisa lemon..
and,
tak payah risau kalau korang jadik fisherman ke,
sebab korang cuma jadik FISHERMAN'S FRIEND...
sori ye kalau gurauan kasar



@teruja time makan lozeng tu...lama gila tak makan FISHERMAN'S FRIEND..






= D


3 comments:

Fara Atika said...

Aku paham isi hati adah.. hukkkk hukkk!

*ape bende yg aku merepek-meraban nir?! -____-''

Syuhada Sharif said...

@Fara : : yela tu :D

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your syuhadahsharif.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com