Sunday, December 11, 2011

Calar Kereta Ayah

Assalamualaikum..

hari ni saya pergi dua jemputan kawin..
satu saudara sebelah emak,satu lagi sebelah ayah..
lepas tu,singgah rumah paklong,abang ayah..
pergi rumah dia sebab maklong bagitau paklong eksiden..
so,balik daripada rumah paklong dalam pukul 3 30 petang..

balik daripada rumah paklong,
mak ajak pergi MITC sebab ada SDSI apetahmendetu..
last last tak pergi pun sebab ayah malas nak drive..
so,saya pun membodek ayah dengan mak
 pergi makan eskrim kat Banda Hilir...
ayah dengan mak pun ok je..

bila ambik selekoh kat depan pejabat pos besar melaka,
tiba tiba ada satu hentakan kuat menerjah..
*hancur BM*
mula mula ingatkan ayah terlanggar batu hitamputih tepi selekoh tu..
rupanya ada sebijik kereta hentak kereta ayah..

masa tu,I was like,
ohhh,damn it ! kwangjaq tol mamat nih..
tak dapat aku nak makan eskrim..

nasib baik mamat tu takda ciri ciri lelaki idaman..
hahaha.sempat lagikan..
tergamam kitaorang seminit dalam kereta..
after that,ayah keluar tengok tepi sebelah kiri belakang kereta..
kempung dan calar !!

kebetulan ada polis trafik lalu,
apa lagi,cuak gila mamat yang langgar kereta tu..
dia dengan kawan dia dah buat muka bersalah..
ayah pulak buat muka cool 
sambil borak pendek dengan polis trafik tu..
polis trafik tu rupanya adik kawan ayah..patut punn
lepas tu,makwewe mamat tu gaknye,wat dunno je dalam kereta..
wtf betull !

then,lepas runding runding,mamat tu bayar ganti rugi..
berapa tak boleh bagi tahu..

adoohh !
memang takk lahh..
orang orang yang lalu pulak dok pandang je..
malu + terperanjat + macam macam..







@lepastu termenangis dalam kereta.ayah gelakkan aku ! esok aplod gambar kereta ayah. :)






= D


No comments: