Thursday, November 3, 2011

Seram Yang Tak Sejuk

Assalamualaikum..

haha.korang tengah buat apa??
sila jawab dengan kuat macam tarzan menjerit boleh??

korang tau tak??
err,opkoslah korang tak tau sebab saya belum bagitau..
ok ok..
minggu lepas..
sebelum tu,

BARANG SIAPA YANG MEMPUNYAI 
MASALAH LEMAH SEMANGAT,
RISIKO SERANGAN JANTUNG,DAN YANG 
SEANGKATAN..SILA PANGKAH LAJU LAJU PAGE NI..

sebab hari ni entry pasal MAYAT...!!
hari khamis minggu lepas,
students form 3 ada aktiviti pengurusan jenazah..

masa aktiviti tu,kitaorang diberi teori pasal alam barzakh,mayat,
alam selepas kematian dan yang patut patutlah..
kitaorang jugak diberi pratikal siapkan kain kafan sekali..!

oleh itu,sila hayati gambar dibawah..


model lelaki 
nama : polan bin pilon
tingkatan : 3 tuuut


model perempuan 
nama : suka binti suki
tingkatan : 3 teeet

disebabkan atas permintaan pemilik badan,
video dan gambar gambar yang menampakkan muka,
tidak boleh disiarkan..

masa tu,model lelaki yang dah siap di'kafan'kan,
siap boleh main angkat angkat kepala..
haha..
masa tu semua budak perempuan dah nerbes..

naseb baik hari tu tak jadik buat pratikal mandi mayat..
kalau tak,habislah model pin bin pon kena gelak..

eh eh..
sori ehh terpublish hari khamis malam jumaat..
hehehehe..



=D