Sunday, November 6, 2011

Batuk + Selsema = Hari Raya AidilAdha

Assalamualaikum..

macam mana sambutan  AidilAdha korang ?
kalau best tepok tangan laju laju..

tengok tajuk pon dah tau kan..
yeppss..saya tengah batuk dan selsema yang kritikal..
malam tadi rasa macam dah ok sikit..
tiba tiba bangun pagi tadi rasa macam teruk balik..

seriyesly,baru je bulan lepas baik selsema..
sekarang datang balik..
aisshh..
takkan tak boleh dipisahkan kot..

rasa macam pembawak virus virus cinta pulak bila batuk..
dahlah batuk batuk kuat..
takde maknanya nak batuk manja manja je..
belum dengar pulak bersin..
sumpah korang akan lari laju laju
macam sipot sedot Usain Bolt..
sungguh kuat daripada biasa bersin ku ittuueeww..
sila muntah sekarang.annoyingkan??


lepas tu,semalam hari Arafahkan..
so,semalam mak puasa..
tapi mak ada buatkan nasi goreng..
semalam pulak batuk macam nak terputus urat kentot..
so,semalam,lunch Nilco ubat batuk je..

ce korang kira ada berapa Nilco..
muahaha.sape betul saya bagi satu..
korang pernah try ?
best gila..cubalah..
=.='



= D



4 comments:

sis92 said...

get well soon ye
salam aidiladha :)

Syuhada Sharif said...

tq sis..amin.. :D

Nalisa Rashid said...

adah....selamat ari raye aji....
maaf zahir n batin..,..kuangkuangkuang

Syuhada Sharif said...

@NalisaRashid : : selamat ari raya.nnt antr nasi goreng cmpur ketupat ehh :D