Tuesday, November 22, 2011

120 Minit : Syabas Harimau Muda !

Assalamualaikum..
saya dah janji nak update kesinambungan daripada 
entry 120 Minit ni..

1.
Fakri Saarani


Fakri Saarani pakai jersi 13 dalam skuad..
ramai yang nak kutuk dia sebab prestasi sama je..
tapi,sebab insan bernama FAKRI SAARANI lah,
Malaysia dapat pegi final and win the match..
kalau dia tak skor gol masa lawan dengan Myanmar..
mesti kita kena boo awal awal dengan Indonesia..

2.
Pemain Cedera

Izzaq Faris Ramlan.

Syafiq Azwari

diaorang dua orang ni injured masa malam final..
kalau korang perasan,Izzaq naik podium bertongkat..
masa sampai kat LCCT Sepang pun dia tak berjalan..
ada awek cun tolak dia naik wilcha..haha

3.
Permainan Yang Mendebarkan..


120 minit yang membuatkan jantung rasa nak gugur pun ada..
tambah pulak masa sepakan penalti..
adoii.. !

4.
Doping Control
lepas Malaysia menang..
tiba tiba datang doping control pulak..
ape ??
ingat player Malaysia amek dadah ke ?
hampehh !

5.
Lagu NEGARAKU TIDAK DIHORMATI


don't have comment for this..


tu je  kot nak tulis...
banyak lagi sebenarnya,tapi cukuplah sampai sini..
sekali lagi,

SYABAS HARIMAU MUDA !



@tak sanggup nak baca paper hari ni.hahaha.





= D


No comments: