Saturday, October 15, 2011

Rindu Saat Bersama..

Assalamualaikum..

hari ni tetibe tergerak hati nak tulis entry ni..
padahal dah lama dah nak tulis..
cuma belum tergerak jejari kat atas keyboard..

sejak start kitaorang exam PMR,
sampailah hari  ni..
belum sempat lagi kitaorang nak duduk sekelas..
asyik asyik duduk kat dewan..

tetibe semalam terasa syahdu siket bile Nalisa tegur..

Nalisa : : Adah,perasan tak,lepas PMR ni,kita tak macam dulu kan..
Syuhada : : sebab kita tak duduk sekelas lagi..kalau tak mesti Alim,Esma
buat lawak..ade jugak bahan lawak..

banyak gile lah kenangan masa dengan kelas 3Mawar dulu..
macam macam bende nakal yang kitaorang buat..
kalau nak cerita nakal kitaorang ni..sampai esok pon tak habes..
sekarang ni nak jumpa masing masing punyelah susah..
kalau terserempak pon,tegur camtu je..


 atas kiri : : fikri,guan hwee,matthew,farid,esma,alim,hakimi,
azim,afiq jais,chia ho,hafiz,afiq sulaiman
tengah kiri : : jalilah,radzieah,fairuz,yani,fatiha,yee wei,adeline,fara,
ai wei,ka hua,fiqa,mimi,tiqa,nisa,azah
duduk kiri : : adila,syuhada,hajar,farhana,asyraf,CIKGU ZAMANI,
sakina,masita,lily,irma




last but not least,Muhd Syawal..
dia ni pandai..
tapi lepas ayah dia meninggal sebab bot karam..
teros dia ada macam masalah disiplin..
kesian tengok dia..
kawan kawan dia cakap,sekarang ni die keje..
tak taw lah betol ke tak...


rindu saat kita sekelas dulu..
nanti kalau sempat saya update pasal bende bende nakal
yang kami buat masa sekelas dulu..


: D




4 comments:

Fara Atika said...

oh! adah! aku menangis bace entry nie.. rind kat diorang! tau tak? aku sayg kat korang.. hurm.. syawal tu kan.. baik tapi.. ermm.. entah la..

Nalisa said...

Sabo jek la Adahh...ini sume takdir tuhan.. :)

Nalisa said...

Adah..kite dah bli buku baru..tajoknye..
jangan sebut namaku n cinta pandang ke2...
Kite bli buku yg adah cakap ari tu..

Syuhada Sharif said...

@Fara : : ermm..tulah..rindu tak terhingga..mse taip pon nages siket.. : ' )


@Nalisa : : emm..sedih bile tgk n teringatkan syawal..nt boleh kite pinjam novel k..?