Sunday, October 30, 2011

Game Yang Macam Siot :: QWOP

Assalamualaikum..

korang suka main game tak ??
ok ok..
setakat ni,game ape yang korang rasa susah gila ??
angry birds ? gta ? bukan gta tu susah ke? dota ? 
senang je kot game game tu..

tapi kan..
masa blogwalking kat blog TELORDIBASUH,
saya ada jumpa satu game QWOP ni..


susah gila kot..
masa nak lari tu,kena betol betol..
kalau tak,jadik macam ni..


tak pon,macam ni 


ok,nak sambung main bende alah ni..
korang try lah main jugakk..




=D


No comments: