Thursday, October 13, 2011

Baru Sangat Ke ?

Assalamualaikum..

err..
nak tulis ape ekk..??
takde mukadimah lahh..
teros untuk isi boleh ..??

tadi,lepas perhimpunan tak berapa nak rasmi,
 kitaorang sekelas kena duduk kat kelas form 5..
sebab dewan  form 5 guna untuk bengkel SPM..

awal pagi lagi,saya,Fara,Nalisa,Jalilah,Radzieah dah kena panggil.
sebab kitaorang kena tolong cikgu cikgu sains kat makmal sains..
kitaorang dapat bahagian mengecat lukisan kat luar dinding makmal..

sebenarnya,kitaorang dah berkampung kat makmal tu sejak semalam lagi..
pagi pagi lagi kitaorang dah dok mengadap dinding..

lepas masa rehat pelajar menengah rendah,ade studs form 2 
masuk makmal yang kitaorang cat kat luarnya..
tiba tiba datang sorang budak tu tanya..


Budak : : akak,akak ni baru masuk sekolah ni ye.??
Syuhada : : *terkejut*.eh.!takdelah..dah berabad kot kat sekolah ni..

tu lah dialog yang diperkatakan semalam..
tadi pun masa rehat ade terserempak dengan budak tu..
siap dia boleh cakap kat kawan dia..

Budak : :weh,weh..akak baru ni lahh..




: D



2 comments:

Fara Atika said...

naily yg cakp kan? ahaha.. dah sah2.. tk amek kesah pasal budak kat sekolah kite..

Syuhada Sharif said...

yup..naily yg ckp..yela..aku bukan hot sngt cam die.. : D