Friday, September 9, 2011

Peperangan Di Kelas

Assalamualaikum..

lama gila arhh tak apdate belog..
maklumlah..sibok beraya study..

perang kat kelas...
macam mane tuu??

macam ni cite dia..
tak nak dengar..yang tak nak boleh tekan pangkah kat sebelah kiri atas
sekali tu..

hari khamis,cikgu sains suruh kitorang sekelas buat arca 
pasal ape yang kitorang dah belajar..
pastu kitorang guna plasticine..
alahh..tanah liat tuu,..
korang kan selalu main plasticine tu masa kecik kecik cili padi dulu..

tak kenal jugak??
amek ni,gambar..


pastu,bila dah abes guna..
budak budak laki amek benda tu..
terutama Alim..
kemain banyak dia amek benda tu..

tadi,masa kelas matematik..tetibe ade pulak benda bulat bulat 
yang berterbangan..
rupa rupa nya,Alim dok baling baling plasticine yang dia bulat bulatkan kecik kecik..

agak agak tak puas hati dengan Alim..
saya amek sikit plasticine yang lebih lebih curik semalam..
baling kat Alim..
jadiklah perang plasticine dalam kelas..


: : syukur Malaysia ni aman damai..


=D

2 comments:

Nalisa said...

Adah...terasa kte tau..:(
(hehehe..gurau sajerr)

Fara Atika said...

terutame sekali plastecine warne e'jow jer..
hehe.. XD