Sunday, September 25, 2011

Kejadian Sadis Di Pagi Hari

Assalamualaikum..

kejadian sadis ni berlaku pagi semalam..
masa tu dalam pukul 11 gitu..
masa tu tengah boring..so saje lah meleset leset kat tingkap
pastu dok belek belek tingkap tu,mane tau boleh makan ke ..kann??

hehhehe..
korang kene tipuu..

takdelahh..
mak suruh ikatkan langsir tu..
sebab kawan abang nak datang..
so,kene lah kemas dekat ruang tamu depan..

masa tengah ikat langsir tu,
riben nak ikat langsir tu jatuh..
masa tu betolbetol dekat depan tingkap tu,
ingatkan saya diri tu,jauh daripada dinding..
masa tunduk nak amek tu..
tiba tiba...








duuusshhh..!!!










terasa macam shin chan baru lepas kena ketuk 
kepala dengan mak dia misae..
benjol kat dahi..

ohmaii..
its very hurt..
memang terbongok jugak arr sembilanplohtigasaat..
hahaha..



:D







No comments: