Friday, September 16, 2011

Cicak Mangsa Si Alim

Assalamualaikum...

after a week tak update blog..
kini saya kembali menulis blog...yeee..

act,banyak cerita yang nak tulis nih...
tapi tanak lah wat dalam satu entry..
nanti korang bosan lak nak baca panjang berjela jela cecah lantai..

korang ingat lagi tak Alim..
ala,clasmate yang saya cerita pasal plastincine tu..
semalam masa kelas sejarah,entah macam mana,
dia dapat ...

\/
\/
\/
\/


ohh maii..
mana pulak datang anak cicak ni..
kecik je..

pastu,Alim dengan kejam nye ikat anak cicak yang 
mati tu guna benang..
motip budak laki bawak benang pegi sekolah??
sebab diorang takot kalau kalau seluar 
diorang koyak masa main bola..

back to da story,
dia ikat cicak tu lepas tu dok gantung cicak tu..
eeuuww..!

Alim ni kan..
memang arr..dah lah cicak tu mati..pastu gantung pulak..

pastu,masa malamnya pulak,
ada malam munajat untuk pelajar PMR dan SPM..
lepas solat hajat tu,
masa ustaz tengah baca doa..
ternampak pulak anak cicak persis,sama,sebijik macam 
yang Alim bunuh tu..

hahaha...
Fara kate cicak jelmaan..



:D

2 comments:

Fara Atika said...

ahaha! arwah cicak tu mencari alim.. tolong la die.. haha.. cite kite lain la.. lain org lain idea kan???

Syuhada Sharif said...

@Fara :: tula..kita pulak jdik mangse cicak tu..