Monday, August 29, 2011

Sebenarnya...Saya Tak Paham Jalan Cerita Dia...

Assalamualaikum..

ok ok..
korang tengah kemaskemas rumah korang yang dah
dikemaskan tu kan..??
teruskan kemas kalo korang tak nak bace blog nih..

tadi masa lepaklepak gan famili lepas iftar,
ade drama ni..


korang tau kan...
kat tb ape kann??
ekceli kann,kann,kan
kitekan,tak paham kan,jelan cerita dia kann..
ayat macam mintakk pelempang kan..
hahaha..

siyes..
since first time watch this drama..
langsung tak paham cite nih..
sampai sekarang,langsung tak tengokk..
sebab,sekali cerita tu tak best..
sampai habes pon tak tengok..ok??

nak cakap tu je sebenarnye..
motip??
korang carik arr sendiri ape motif saya tulis entry ni..


=D

2 comments:

Fara Atika said...

haha.. songal! aku pon tak tengok.. menyampah! asyik2 menangis.. wuuuaarr! asyik2 tengok muke cik ainon yg kerepot!! wuahhaahaa! tah ape2 tah! :P

Syuhada Sharif said...

dah tak minat dengan cite tu.. :P