Sunday, August 21, 2011

Kasut Raya Tak Beli Lagi...!!

Assalamualaikum...

berapa hari je lagi nak raya kan..??
persiapan raya korang macam mana??

tadi mak ajak pergi jalanjalan kat Melaka..
pastu mak kate,nak beli barang raya jugak..
so,
bila mak tanya nak beli apa,saya decide nak beli kasut flat..

yess..!
kasut raya jenis flat tu...tapi kannn...
takde yang sesuai..sebab kaki tak berapa nak flat..
hahaha..
sila gelakkan insan bengong bernama SYUHADA SHARIF...
so,
tak jadik lah beli kasut flat..sedehh..

sebab apa saya pilih flat...
sebab saya suka makan kasut flat..ehh..bukanbukan..pakai kasut flat..
lagi satu,saya tak reti pakai heels lahh...!
*percaya dueratusperatus*tak tipu taw...!!*
dan kalau pakai heels pon nanti saket kaki lorhh...!

lagi satu,sebab saya dah terbiasa pakai kasut flat..
sejak umur 11 kot..hehe...
dan kalau pakai kasut flat ni selesa...





dahdah...takbleh letak gambar kasurt flat banyak...
nanti jeles...






:D

No comments: