Sunday, August 21, 2011

Adik kau Pengsan,Kau Buat Donno Je..Memang Mintak Penampau Hikmat Aku Kan..??

Assalamualaikum...

panjang gila title hari ni kann..??
ok ok...
hari ni nak cite perkara yang terjadi hari Khamis lepas..

masa tu,saya,Nalisa,Jalilah,Fara pegi tandas..
masa kitaorang nak keluar tu,ade budak ni pengsan...
budak yang pengsan tu pulak adik kawan sekelas saya..
then,cikgu disiplin yang kebetulan lalu kat situ suruh tolong..
cikgu tu suruh bawak kat bilik dia,*bilik disiplin*
sebab dekat dengan tandas..

lepas tu,kitaorang baliklah kelas..
masa tu,si abang budak tu belum masuk lagi..
and bila dia dah masuk,saya cakap kat dia,adik dia pengsan..
dia wat muka katak bawah gelas pulak..

pastu,masa tengah kelas BM,ade pengawas jumpa dia,
cakap pengetua nak jumpa..
bila dia balik kelas,cikgu tanya kenapa..
dia jawab,adik dia pengsan..

abangg oii...!!
masa aku cakap kat kau adik kau pengsan,kau buat donno je...
nak jugak tunggu pengetua panggil...
nasib baik adik kau tak mati bengong...

kalau kau abang aku,dah lame aku bagi penampau seratossembilanpuluhtigakali...
hampeh betoll...
ikotkan hati nak je aku bagi kau hadiah sepakan penalti kat kepala kau...
jahadd kan aku...
kau baru taw kee??

:D

No comments: