Friday, July 15, 2011

Kegiatan Tidak Bermoral Di Pagi Hari Jumaat Yang Mulia..

assalamualaikum~~
#nada suara budak budak#

lame tak hapdate blog..
student cemerlang kononye..

nak taw tak??
pagi tadi,telah terjadi satu kegiatan TIDAK BERMORAL di dataran
perhimpunan sekolah..

ni semua sebab kawanku yang bernama Fara Atika..
kononnya misi nak meng'usha' sorang cikgu lelaki yang perasaan comel..
#comell sangatt#

nama cikgu ni - CIKGU ZAKI -
cikgu lelaki ni sebenarnya cuma cikgu praktikal atau senang kata,cikgu pelatih..
kalau korang tak paham jugak..


=________________________=''



nak dijadikkan cerita,cikgu Zaki ni memang terlebih mesra kat sekolah..
habes semua students kat sekolah ditegor..
dah mesra,mesti suka bergurau..kan..??
cikgu Zaki ni memang suka sangat bergurau..


gigih tau bangun pagi pagi buta sesejuk alam tu semata mata nak
datang sekolah awal daripada biasa..
selalunya sampai gate sekolah,pukul 7:00..
hahahaha..
melalut sudaa~~

okay okay,..

SANGGUP.!
bangun pukol 5:30 pagi sebab nak turut serta dalam misi si Fara ni...
pukul 6:40 am dah gerak dari rumah ke sekolah yang mengambil masa seploh menet menggunakan kereta ayah yang berwarna hitam..

pukul 6:50 am sampai sekolah..
pukul 7:00am,kitaorang dah jadik minah pacak kat dataran perhimpunan yang diberi
nama dataran insaniah...

pukul 7:15am kot,,
barulah cikgu Zaki datang...
masa cikgu Zaki datang,mata Fara kalah mata rabbit yang serba bulat tu..
bersinar sinar lagi...

lepas cikgu tu keluar dari kereta,dengan penuh tabah Fara tunggu kat tempat
yang biasa cikgu Zaki lalu..
cikgu tu sampai jee depan Fara,teros Fara panggil cikgu tu...

:: dialog mereka ::

Fara(F) :cikgu cikgu..nak mintak FB cikgu..
cikgu Zaki(CZ) :nak buat apaa??
F :saja nak contact cikgu nanti..
CZ :tak payah la...segan saya...

#########################

hahahaha...
kasihan Fara..takpe..nanti ko try usha dia lagi...


nota_tepi_katil:macam macam fi'il budak budak sekolah zaman sekarang..

No comments: