Monday, July 25, 2011

Bila Bosan Masa Kelas Bahasa Melayu

Assalamualaikum..

nak taw nak taw???
masa kelas bahasa melayu tadi..busan gila..cikgu pulak cakap selow selow..
aisshh..
memang takk arr..ngantuk lagi tu..

so..bila dah boring tahap cipan yang teramat,ni lah yang saya buat..
naseb baek cikgu tu tak perasan ape yang saya buat..
kalau tak,mesti kena diri kat dataran insaniah..
hehehe..

jom tengok ape pelajar ''cemerlang'' ni buat masa kelas tadi..

\/

\/



sila abaikan henpon itam tu..fukus pada buku..

korang nampak tak ape yang saya tulis tu??
perkataan yang tak senonoh tu bukan saya tulis ya..!

ada tulis ADUDUH yang dalam cite BOBOIBOY tu jugak..
yang tu Nalisa yang tulis yep..

hudus betol buku ni apabila di''kerja''kan oleh budak budak yang masuk air..
ade gambar ***I di situ...tapi bukan saya lukis..
saya tak reti melukis benda benda macam tu...
Nalisa dengan Jalilah yang lukis..

ni lah hasilnya bila pukul 12 tengah hari kat sekolah...
kadang kadang cikgu pun kitaorang sakat..
ehehehe..
jahat takk??
hahaha..
dahlah nak pmr..siap leh memain lagik macam ni..

oh ye..!!
cakap pasal pmr..
trial pmr 2011 kali nih dalam bulan puasa lahh..
lagi seminggu je lagi nak masuk ramadhan kan..??
ustaz cakap,orang yang berdoa dalam bulan puasa ni,doa dia makbul..
so,the conclusion is,berdoalah di dalam bulan ramadhan..
insyaallah Allah perkenankan..
terpanjang pulak entry kali ni..sori ye kalau buat korang rasa menyampah..

nota_tepi_katil::readers dilarangkan sama sekali meniru aksi di atas je..
salah disisi undang undang sekolah..




=D

No comments: