Friday, June 10, 2011

Saya Terpaksa Curang Demi Si Dia .

Assalamualaikum ...

AMARAN .. !!!
INI ADALAH ENTRY MENGEDIK DAN OVER MENGADA NGADA ..
SESIAPA YANG RASA BOLEH MENGELUARKAN MUNTAH PELANGI
KETIKA MEMBACA ENTRI INI,
SILA TINGGALKAN RUANGAN INI ...

=D

###################################

dengan sukacitanya,saya ingin mengumumkan bahawa saya terpaksa curang
kepada kekasih kekasih saya ..

~pengakuan terbuka sangat sangat~



Nubhan


Jared Padalecki


Kyuhyun


Matt Dallas

dan kekasih kekasih yang lain,
maafkan lah ...
saya terpaksa curang demi si dia ...

sapa ??











Botaklah,sapa lagi ...??
ehhehehe ....



=D

4 comments:

shopaholic love said...

kita sama!Saya suka Kyuhyun jugakkkk!!! hehehe :PP

www.shopaholiclove.com

xx

Syuhada Sharif said...

samelah .. hehe ..

☆Yoshiko Mizuki☆ said...

anda sanggup pilih BOTAK drpd kyun hyun?

Syuhada Sharif said...

haha...botak ade rambut lagi comel drpd kyun hyun...hehehe..