Saturday, April 16, 2011

Cik Abang oii...Maafkanlah Dia...

hari ni nak wat post special untuk kawan yang sorang ni..
cite nya..


































dye tengah gadoh gan pakwe dia..
ni kira nak memujukla..


surat cinta daripada Miss Y...to Mr K...

"Mr K..
tolong la...maafkan la saya Miss Y insan comel ni...
saya tak de niat pon nk wat cam tu...
saya taw saya patut tanya awak dulu...

awokk oi..
saya dah tak taw nak wat camne untuk pujuk awak..
maafkan lah saya awak...
lepas ni saya janji,saya tak buad lagi..


awak oii..
boley tak tolong gam kan hati saya ni..??


sorry awak..."


dahlah tu Mr K gan Miss Y...
berbaik lah kamu berdua...
takyah gadoh gadoh...
kalo ade masalah,cube berbincang..
atau
bak kate beliau ni

|
|
\/


haaa..
cer cite cer cite...
kan pak usop kan...???

okaaaih???

=D

[kite bakor je....]
[cer cite,cer cite]
[sabor je lah...]

No comments: