Sunday, March 27, 2011

Suka Hati Aku Lah,FB Aku,Hidop Aku...

salam..

eeii...
geram betol dengan sorang mamat kat FB ni...
ko dah la interrup idop aku,,...
pastu ko tanye macam macam yang aku tak taw..

makwe ko tu..
[my friend jugak]
pun ko nak tuduh dia menipu..??

wey,sedor diri le sikit...
makwe ko tu dah tak nak gan ko...
ko tu yang terhegeh hegeh kat dia...


"tak memasal nanti ade yang kena makan bubur pakai straw''

No comments: