Saturday, March 19, 2011

Main Masak Masak Bersama Syuhadah

hai semua..
tengok tajuk...
tak ley blah arr...
boleh pulak men masak masak...

tapi,
hari ni saya nak kongsi resepi dan readers sume..
[ade readers ke blog aku ni..???]

resepi hari ni ialah....













PASTA SUP CENDAWAN...
tapi firstly,
sorrylah coz x de snap snap gambar...

ni,bahan bahan yang diperlukan..
*pasta
*sup cendawan
*keju

sup cendawan tu,kalo korang nak senang..
beli je sup cendawan cambells tu...
camni...


okayy...
pastu,
korang rebus pasta sampai lembut..
dah tu,korang sejukkan dulu ..
sementara tu,boleh lah korang reneh sup cendawan tu..

dah masak sup tu,
korang tuanglah kat atas pasta tu...
kalo nak sedap,boley tambah fishball ke,sosej ke..
lastly,taburkan cheese tadi kat atas pasta tu...

dan






















siap...
boleh makan dah...

=D

No comments: