Thursday, February 3, 2011

rindunye kat dia....

huh.. .. !!
hari ni saya berdepan dengan kedukaan lagi..
kenapa.. ..??

'katakan kenapa,kau buat malamku,
sukar untuk tidur,
menanti esok tiba,tuk berjumpa'

antara ayat yang agak agak sesuai untuk diriku sekarang..
saya tengah rindu gilew kat someone yang amat saya sayang selepas
Allah,Nabi,ibubapa,keluarga dan kawan kawan...

kenapalah kita orang terpisah...??
stress nye.... !!

pesanan buat si dia..
kalo awak ade bce,terbace atau ape apelah...,
saye rindu sangat kat awak..
dah berapa lama kita tak jumpa...?
mane awak pegi,,??
sampai ati awak kan..??
saya duk menderita kat sini..
awak,,
entah entah g kuar gan betina laen...

ishh..!!
sakit nye perasaan,hati,jiwa saya ni wak...
kalo lah awak boleh dengar luahan hati dan perasaan saye ni...

=D

No comments: