Friday, January 28, 2011

Jejaka Pujaan Malaya...=)


wee~~
ari ni balik sekolah jam 12:oo tengah hari..
tak penat sangat..maybe coz ari ni hujan sepanjang hari..
berkat kesungguhan students 3M nyanyi sengau sengau...
hahaha..
korang jangan marah yek...??

sapa pernah tengok Pilih Kasih..??
pernah dengar nama Bil Azali tak masa tengok Pilih Kasih tu??
pernah dengar lagu Kebahgiaan Dalam Perpisahan..??
daripada Shahir AF 8??
haaa...
sekarang ni diaorang berdua ni dah macam JPM...
bukan Jabatan Perdana Menteri taw...
JEJAKA PUJAAN MALAYA..
gilew hensem ar diaorang dua ni bagi saya..
tapi tak taw lah kat luar sana camne pendapat nye...
lain orang lain ragam..
kan..??

saya suka tengok muka Bil Azali ni..
tapi tak taw pulak kenapa...
Shahir pulak..suka tengok gigi dia...
mentang mentang dia pakai breces...
tapi kan...cutee sangat mereka dua orang ni...


kalau nak diikutkan..Bil Azali ni pakai spect..
suka sangat tengok dia kat Pilih Kasih..

kalau nak tengok dia kat Pilih Kasih tu..
Isnin sampai Jumaat 4:30 sampai 5:00 petang
(Diari Pilih Kasih)
Sabtu 9:00 hingga 11:00 malam
(Pentas Pilih Kasih)

haa...camne...??
cute kan..
kalo camtu..jangan lupe tengok Pilih Kasih taw...


chow chin chow minum cincau...
=D

No comments: