Tuesday, January 25, 2011

ini dhEa...hahaha..

ni dhea...
atas permintaan ramai kat sekolah...
terutama nur irma shaffani yang terlampau obses gan pakcik sedara saye sorang ni..
INI DHEA...!!!hahaha..
agak popular pakcikku ini..



pakcik dan anak saudaranya..

hahaha..taw taw..agak kureng sopan gambar ni...
ni pon saye seludup secara haram daripada Facebook dhea...
tak pe..nanti saye kredit kat dhea...

harap harap dhea tak taw la kewujudan blog ni...
wat malu je nanti..

walaupun dhea ni pangkat pakcik saya...tp dhea baru umur 25..hahaha..
tua kan...??

okey..,tujuan asal saye post entry pasal pakcik ni..
sebab kawan saya,irma yang mintak...

huissh..
penat la nak tulis pasal pakcik ni..
tapi tak pe lah...layan je..

walaupun dea ni pangkat pakcik..,
saya panggil dhea Abang..
(faktor usia menghalang saya memanggil dhea pakcik)
=D

nama dhea Khairuddin...tapi saya panggil dhea Abang Udin je..
dhea jugak the one of my favourite aunty..eh,eh..silap..uncle..
sori ek Abang Udin,,..

uishh...lagi gambar kurang sopan....=D
Abang Udin..,mintak maap..!!.Irma yang suro tulis macam ni...
=D
tiade senonoh langsung dak Irma ni...

hmm..camne...cute tak pakcik Udin saya ni...??
tergoda you all'z..
haha..nampak muke Irma warne ijao..
jadik Hulk suda...
Irma cakap...menyebok je orang kat sebelah tu...!!

Abangku gan Abang Udin ni kira rapat jugak lah...
kengkadang tu diaorang lepak sesama..


Irma cakap,cutee sangaaatt...!!!
eiyy..menyampah I dengar you...
Irma,hentikan kegiatan tiade senonoh itu....kalo tak,aku tak nak tulis agy..
(haha,,ugut,ugut)

dah ar..penat nak tulis panjang panjang...bukan ade orang sangat nak baca..
uishh..,sedey sungguh...
=(


tak silap saya..ni gambar kat kampong kiteorang kat JB...
rasanya..ni je gambar yang sopan antara yang lain lain...hahaha
Irma yang cakap....

okeylah...
seperti selalu..homeworkz saya banyak tu...
chow chin chow..minum cincau...

Irma tiru ayat saya...!!!

kredit : Abang Udin.Coz saya amek gambar ni kat Facebook dia..

No comments: