Wednesday, January 5, 2011

First Week Sekolah....


first week sekolah..,..cikgu yang mengajar pulak kebanyakkannye cikgu baru yang tak pernah ajar aku....first day sekolah..,,dapat kawan baru...ex-stud drpd Sek.Sains Muzaffar Shah.....nama dea Masita Abd Rahim...sampai sekarang,,..ari ke tiga sekolah aku still lum berani nak tegor dea...takot nanti dea cakap ape pulak kan....??tapi aku tengok dea cam best je....nanti tegor larh,,....Alhamdulilah,...klasz yang aku harap kan happening,,still lagi happening....
first week sekolah jugak cikgu dah bagi keje macam-macam....uishh...taw lah kiteorang yang form 3 ni nak amek PMR...tak payah lah push kuat sangat....penat tau....
first week sekolah,,..aku kehilangan ramai cikgu-cikgu yang pernah ajar aku....ingatkan kawan-kawan je yang pergi meninggalkan diri ini...cikgu pun sama...nak-nak cikgu disiplin merangkap husband kepada cikgu BM aku masa kat sekolah rendah dulu..Cikgu Rahman..walaupun dea tu garang.,tapi studs kat sekolah aku tu,sume suke kat dea...
first week sekolah,,..aktiviti dating dalam kelas masih belum ade...Alhamdulilah,...bende tu sume tak de dah..kalau ade..tak pasal-pasal yang tukang tengok ni pown dapat dose free......

No comments: