Friday, January 21, 2011

coretan buat Si Dhea...

awak..
awak tau tak??setiap hari saya tunggu awak??
tapi awak ignore saya macam tu je..
awak tau tak??
bile saye dapat tahu awak dah couple laen,,
hati saya sakit sangat awak..

awak..
awak tau tak??first time saya jumpa awak,,
saya cakap kat diri saya sendiri,,
he's the right for me..
mula mula kenal..awak layan saya cam biasa je..
saya rasa happy sangat time tu sebab awak seolah olah bagi respone..

tapi,,
tiba tiba je awak..
start je kita belajar kat form 3..awak berubah sangat..
tapi saya fikir awak berubah sebab nak focus on our PMR..
tapi,,
saya nampak awak still lagi main main..
tak de langsung tanda tanda awak nak belajar..
bila cikgu cakap kat awak,,awak wat bodoh je..

awak,,
saya harap hubungan kita akan terjalin macam dulu balik..
saya rindu awak yang lama...
awak totally berubah..
awak tau tak??
banyak kali saya dengar kawan kawan saya cakap macam macam pasal awak,
tapi saya tak percaya semua tu..
sebab saya tau..
awak bukan macam tu....

awak,,
walaupun awak tak nak kawan gan saya lagi sekarang,,
saya doa kan yang terbaik untuk awak...
semoga kita berjaya dalam apa juga keadaan ...
sama ada awak atau saya..
AMIN...

saya sayang,rindu awak sangat sangat.....

No comments: